23. února 2008

Psi na Žižkově. Amores perros.

Posrané ulice. Proč je tu těch psů tolik? Chudá, falešná, excentrická čtvrť heren, zastaváren a nových drsňáckých klubů. Mozky vypatlané fetem, pivem, esoterikou, blbými geny a ještě blbějšími školami. Cikáni, Vietnamci, důchodci, hledači štěstí, perličky na dně, bohémové, romantičtí Američani, podezřelí Rusové a pár zapomenutých měšťáků jako my. Proč psi? Objekty lásky, příchylnosti, vztahu, náhražka za všechno, co se v životě nepovedlo. Mexická hospoda na rohu se jmenuje Amores perros.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

v tak málo slovech tak dobře popsáno

Anonymní řekl(a)...

jeste ze jsem se ze zizkova odsehoval pryc, prave ty hovna jsou vec ktera mi chybi nejmene :] Bydlel jsem v Borivojove a chodil do prace Kubelikovou a nikdy jsem nechapal jakto ze muze bejt ta ulice tak poseta vykaly az mi jedna pani blahosklone rekla: To vite, posledni ulice pred parkem a ty pejsci taky nejsou stroje takze to nedonesou. Argument at to po sobe alespon uklidi jsem nejak ani nepouzil protoze mi vysvetleni vzalo dech.

Anonymní řekl(a)...

Pro mě má Žižkov docela kouzlo. Klidně bych oželel herny a spoustu dalších věcí, ale rozhodně se tady cítím lépe než na přeslazené Malé Straně nebo na sídlišti Prosek.
Pro mě je Žižkov i spousta malých krámků, Vítkov, koleje VŠE. A koneckonců i Koněvova s partičkami patnáctiletých cikánů je mi sympatičtější než Nerudova ve které se davem turistů prodírají Mercedesy majitelů předražených restaurací a obchodů s neuvěřitelně špatnými obrázky.
Jinak bez těch psích hoven bych si to taky dokázal představit :)

Anonymní řekl(a)...

A ještě - moc bych Vám přál důvody k psaní i optimističtějších příspěvků než ty poslední :)

Anonymní řekl(a)...

No v Holeškách najdete psích exkrementů rozhodně víc, pochybné hospody nechybí nikde, a jinak je to vždy na výběr mezi předraženou čtvrtí s výhledem na hrad, která je jen přeplněná turisty, anebo hnusným špinavým předměstím plným pouze paneláků, kde pochybné hospody a pochybní lidé také nechybí. Podle mě Žižkov zas tak špatný není, a situace se zlepšuje.

Anonymní řekl(a)...

Já bydlim jen dvě ulice nahoru už na Vinohradech a tam je to se psama v pořádku, až se divim, že o ulici dál už je to jinak!